En nettbutikk fra Moderne Kjøling AS
Geta Commerce Cloud - NO

🚚 Leveringsmetoder

Leveringsmetoder

Vi benytter PostNord og pakken din vil bli sendt til nærmeste utleveringssted og sendes fra et av Moderne Kjøling AS sine lagre. Alternativt kan pakken hentes i en av Moderne Kjølings butikker som er i Oslo eller Trondheim. Transportkostnaden beregnes i kassen etter at du legger inn ditt postnummer.

Hent hos oss – Oslo eller Trondheim (Gratis)

  • Hent pakken din hos oss kostnadsfritt.
  • Vi har to tilgjengelige butikker hvor pakken kan hentes:
    • Moderne Kjøling, Brobekkveien 90 i Oslo
    • Nordslettvegen 4A i Trondheim
  • Åpningstid på hverdager fra 8.00 til 16.00.
  • Du får varsel på mail og sms når pakken er klar for henting.

Til utleveringssted - PostNord (MyPack Collect)

  • Kunden får pakken utlevert av en av PostNord sine nettverk av butikker og Pick-Up points. Du vil motta en hentemelding når pakken er klar for henting.
  • Les mer om MyPack Collect.

Hjemlevering - PostNord (MyPack Home)

  • Få varen din levert helt hjem til døren på din leveringsadresse.
  • Dato og tid for levering og innen hvilke tidsrom det passer å få varen levert (tidsvinduene varierer basert på leveringsadresse: 08:00–13:00, 13:00–17:00 eller 17:00–21:00). Tid for levering avtales igjennom PostNord-appen.
  • Les mer om MyPack Home.

Leveringstid
Normal leveringstid er som følger:
Sør og Østlandet: 1-5 dager
Vestlandet: 3-7 dager
Midt-Norge: 3-7 dager
Nord-Norge: 3-7 dager

PostNord fraktløsning:

MyPack – for pakker opp til 35 kg som utleveres i mer enn 1600 steder i Norge, i hovedsak i dagligvarebutikker. Dette er en rask og rimelig transport der mottaker selv velger når varen skal hentes – de fleste steder har lang åpningstid.

For å benytte denne løsningen må vår selger ha mobiltelefonnummer til mottaker for varsling av utlevering. Vi anbefaler at mottaker laster ned mobilapp fra PostNord og på den måten kan følge sendingen fra oss til utleveringsstedet.

Per dags dato tilbyr vi ikke andre transportører.

Meld ifra om skader eller mangler i leveringen

Når du mottar en sending skal du undersøke om antall kolli stemmer og at tilstanden er som forventet, og kvittere på dette hos sjåføren. Dersom sendingen din er skadet eller noe mangler, må du enten registrere dette hos sjåføren som leverte sendingen eller melde fra til PostNord så raskt som mulig, og senest innen 4 timer etter levering.

Dersom varen ble levert kl. 13.00 eller senere, er fristen for å melde inn skaden kl. 09.00 neste arbeidsdag. Les mer om PostNord: https://www.postnord.no/tips-og-rad/savnede-skadede-eller-forsinkede-forsendelser

Varsle oss i Maskin Elektro umiddelbart om skaden/mangler. For eksempel ved hjelp av bilder og beskrivelse til post@maskinelektro.no. Forsinkelser gir ikke grunnlag for heving av kjøpet eller erstatningskrav.

Kunden er selv ansvarlig for mottakskontroll før varen tas i bruk.

For mer informasjon les våre salgsvilkår og betingelser.

Vi benytter informasjonskapsler (cookies) på våre nettsider for å gi deg best mulig brukeropplevelse og for å sikre at vår netthandelsløsning fungerer optimalt. Noen av disse bidrar også til personlig markedsføring. Ved å trykke 'Godta' godkjenner du bruken av cookies.